Sunday, March 13, 2011

MY GOAL THIS HOLIDAY!!

tut tut...da cuti sekolah pn..hahaha...seronok bukan main kepalang lagi...mane x nyer,baru habis exam bulan march....huuuuuuuuu,best giler....cuti pun cuti jgk,tapi...x boleh buang mase sangat!! al maklomla,tahun ni ade exam besar...STAM,alahai STAM,harap2 exam kali ni....dapat result gempak..MUMTAZ SUFI!! x de la sia2 amik exam STAM ni...hurmmm..buktikan la sekali lg!! walaupun xde kawan yg sepatutnya bagi semangat,tapi...aku mesti teros berusaha,berusaha dan berusaha!!!(wah,semangat giler)  tp!!seriusly,takot la...aku nak kawan2 yg dapat sedarkan aku tak kala aku lalai walaupun seketika....mana nak cari ganti ni...sahabatku,aku sangat sedih kerana kamu tidak sama2 aku berjuang dalam exam STAM ni..tp aku tetap berbangga,kerana kau telah banyak menyedarkan aku ketika kita sama2 menghadapi exam SMA dan SPM!! yeah!! thanks...hope kita dapat berjaya sama2 dunia akhirat!!..
 ah,ramainya kawan2 aku.....rindu sgt2 pada kalian....sekarang kita sudah berjauhan,tp berjauhan tak bermakna berpisah utk selamanya!! moga ketemu lagi!!

from: anasumayyahsafiyyah

No comments:

Post a Comment